pani is my sweet life

من رفتم شهربازی

1389/10/12 17:41
نویسنده : pani's mom
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

منو عشقم

سلام به هم دوستام که میان  و به روز نوشت ،هفته نوشت و ماه نوشته های من سر میزنن و اونا رو میخونن و لطف میکنن و نظرشون رو هم میگن .

منو عشقم

امروز اومدم تا از شب خوبی که گذروندم  بگم که مامان بنویسه که بزرگ شدم یه وقت یادم نره.من دیشب با مامان و بابا رفتم دو تا پارک.اومممممممممممم

 

اول رفتم از این پارکها که تاب و سرسره دارن بعدشم رفتم شهر بازی تازه ساینا و عمو صادق هم بودن حسابی به من و ساینا خوش گذشت یکم هم اووف شدیمmahsae-ali.blogfa.com من آرنجم ساینا هم زانوش .ولی خیلی خوب بود خیلی خوش گذشت .

 

آخیش کاش مامان وبابا من رو همیشه ببرن( عزیزدلم باشه همیشه میبریمت)

منو عشقم

بعد از اون هم رفتیم خونه مامان جونم که خیلی عاشقشم و یه عالمه با عمه شهرزادم بازی کردم کلی هم واسش رقصیدم[تصویر: 109129623712449.gif]

از دیشب عکس ندارم ولی بار بعدی که رفتم حتما دوربینمون رو به مامان میگم با خودش ببره که عکس بگیرم و بعد عکسش رو بزارم اینجا که هم دوستام اونا رو ببینن هم خاطره اون شبم بیشتر توی ذهنم بمونه باشه .

                                     خب تا یه بار دیگه و یه اتفاق خوب دیگه بای بای.

 

پسندها (120)

نظرات (0)